środa, 28 marca 2012

Siódme Niebo [Zielona Budka] - lody czekoladowe vs. lody o smaku śmietankowym?

Zapewne też miewacie czasami takie dni, kiedy nie wiecie "w co włożyć ręce". Niestety moja absencja na blogu w ostatnim czasie wynikała z nawału tzw. "obowiązków". Mam jednak nadzieję, że w przyszłym tygodniu znajdę choć chwilę na "supermarketowy patrol". Dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat lodów Siódme Niebo z Zielonej Budki.

Nie bardzo wiem co to za seria i do kogo jest kierowana, tego egzemplarza nie znalazłem na stronie Zielonej Budki. Opakowanie jest bardzo ładne, stonowane kolory pomieszczane z ciekawą grafiką kojarzącą się trochę z z przeszłością głównie ze względu na "pisane" kroje czcionek.

Intryguje mnie smak określony jako: "Lody Czekoladowe i o smaku Śmietankowym", gdyby napisali "czekoladowo-śmietankowe" albo o "o smaku czekoladowym i śmietankowym" pewnie na to bym uwagi nie zwrócił. Przyznacie chyba rację, że pomiędzy (przykład dla porównania) "produktem o smaku czekolady" i "rasową czekoladą" jest różnica!

Składu ze względu na długość nie chce mi się przepisywać, wiec dla ciekawskich skan etykiety:


Smak czekoladowy jest ok, nie za słodki, lekko gorzkawy. Nieco gorzej jest ze "śmietanką", biała część lodów w smaku zalatuje smakiem kurzego jaja. Czyżby powoli wyjaśniła się sprawa różnicy pomiędzy "lodami czekoladowymi" i "lodami o smaku śmietankowym"?

Całość posypana jest opiłkami gorzkiej czekolady, która jest bardzo smaczna i o ile nie przepadam za czekoladowymi posypkami na lodach, tak tej mogłoby być nawet dwa razy więcej. Ogólnie lody da się zjeść, ale żeby zaraz to było "siódme niebo" to nie powiem.
Producent: Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.
Objętość netto: 800 ml
Ocena opisowa: czekoladowa część dobra, śmietankowa taka sobie
Ocena do indeksu: 4.0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...