czwartek, 15 grudnia 2011

Orzeszki Ziemne bez soli - Carrefour [Domat]

Dzisiejsza notka wymaga wcześniejszej adnotacji i informacji o tym, że jestem dziwny i lubię orzeszki ziemne bez soli. Moje dziwactwo postępuje nawet do tego stopnia, że "egzemplarze" solone przed spożyciem obcieram z nadmiarów NaCl.

No jak to orzeszki bez soli? Przyzwyczaiłem się już do tego pytania. Nie spotkałem chyba jeszcze nikogo kto by podzielał to moje małe "zboczenie". Na szczęście takich jak ja jest chyba więcej bo na wyprodukowanie orzeszków ziemnych bez soli skusiła się sieć sklepów Carrefour (właściwie to tylko na zlecenie produkcji pod własną marką).

Produkt ten zamknięty jest w lekkiej (chyba aluminiowej) puszcze. Wystrój opakowania bez szału ale całkiem estetyczny, charakterystyczny dla produktów marki Carrefour.

Same orzechy do Polski przyjechały z Argentyny. Nad Wisła "produkcją" zajęła się firm Domat Sp. z o.o. z Bydgoszczy. W składzie znajdziemy jedynie "prażone orzechy arachidowe". Sporą część małych literek na puszce stanowią dane żywieniowe czyli wartości odżywcze, energetyczne itd.

Teraz czas przejść do najważniejszego czyli walorów smakowych. W puszcze faktycznie nie ma soli. Biorę orzecha do ręki i co? Nie jest tłusty. W smaku również jest ok, prażony orzech i nic więcej. Zjadłem tych orzeszków trochę i stwierdzam, że był bardzo dobre, równe jakościowo. Nie było jakiś lepszych, gorszych czy zgorzkniałych "czarnych owiec".


Podsumowując pod marką Carrefour kryją się całkiem niezłe (jak kto lubi bez soli) orzeszki ziemne. W kategorii prażonych nie mam nic do zarzucenia choć nie będę ukrywał, że od puszkowych czy "paczkowych" wolę takie w łupinach choć przy nich jest więcej roboty i zazwyczaj później odkurzacz musi pójść w ruch.

Producent: Domat Sp. z o.o.
Dla: Carrefour Polska
Masa netto: 150 g
Miejsce zakupu: Carrefour
Ocena opisowa: Nie mam do czego się przyczepić, smakowało mi!
Ocena do indeksu: 5.0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...