sobota, 7 stycznia 2012

Herbata Czarna Assuan Ekspresowa [Posti] - prawodopodobnie najtańsza herbata w Biedronce

Herbata Assuan z Biedronki to chyba najtańsza herbata w Polsce. Za 1,79 zł dostajemy duże pudełko zawierające 100 herbacianych torebek. Dziś postanowiłem sprawdzić jak smakuje napar, którego koszt to niecałe 2 grosze.

Pierwsze co rzuciło mi się do oczu wybierając herbatę Assuan to jej cena. - To niemożliwe, żeby 100 torebek kosztowało 1,79 zł - pomyślałem. Zacząłem szukać ukrytej ceny, no ale nic takiego nie znalazłem. W tą cenę dla 40 torebek Assuana cytrynowego byłem w stanie uwierzyć, ale za taka sama cena za "setkę"? Czy to się w ogóle opłata zbierać, pakować i transportować?

Transportować z daleka bo liście herbaciane do Assuana zbierano w Indiach i Indonezji. W składzie znajdziemy tylko:
Skład: mieszanka herbat czarnych.
Co ciekawe herbaty nie pakowały do pudełek żadne "małe chińskie rączki" a zakład produkcyjny w Gnieźnie. Za paczkowanie w Polsce odpowiada firma Posti znana z produkcji herbat.

Herbata czarna Assuan zamknięta jest w dużym, podłużnym, całkiem "apetycznym" pudełku. Zdobi je wizerunek filiżanki z herbatą oraz informacja, że wewnątrz znajduje się 100 okrągłych torebek. Otwieram wieko i faktycznie są, jest ich dużo...


Wspomnianą okrągłą torebkę zalewam wrzątkiem i co widzę? Woda zabarwia się na kolor herbaciany. Zapach nie roznosi się po domu, jednak jest też herbaciany, trochę słodkawy. W smaku też rewelacji nie ma ale da się pić. Herbata jest bardzo łagodna. Do popijania lekkiego sobotniego śniadania nadaje się! Jak na tak niską cenę herbata spisała się bardzo dobrze stąd moja ocena 4.5.
Producent: PH "Posti" SA
Dla: Biedronka
Masa netto: 100 x 1,5 g = 100 g
Cena: 1,79 zł (100 x 1,79 gr)
Miejsce zakupu: Biedronka
Ocena opisowa: "Super smaków" się nie doszukasz ale cena "wymiata".
Ocena do indeksu: 4.5

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...