wtorek, 28 sierpnia 2012

Twój Smak z czosnkiem, niezły serek z Piątnicy

Lubię czosnek i mógłbym go jeść codziennie, na kolację, obiad i śniadanie. W związku z tym dziś na śniadanie "wciągnąłem" bułkę z serkiem Twój Smak z Piątnicy.

Serki z OSM Piątnica są dostępne w wielu sklepach spożywczych i chyba w większości dużych marketów, za opakowanie 135 g trzeba zapłacić coś koło 2,20 zł. Do wyboru mamy 7 smaków od naturalnego do łososiowego. Jako, że dziś w godzinach przedpołudniowych nie wychodziłem na żadne spotkanie wybrałem czosnek.

Po oderwaniu wieczka w plastikowej rynience ukazuje się nam biały, zbity twarożek i trochę "wody" dookoła. Niektórzy tę wodę mieszają z serkiem, ja raczej ją odlewam.


W zapachu dominuje zapach świeżego czosnku. Sam serek ma konsystencję kremową i da się w nim wyczuć drobne kawałeczki czosnku. W smaku również wyczuwalny jest czosnek (w składzie ma udział 1,1%), który jak na moje podniebienie mógłby być trochę mocniejszy i bardziej "piekący". Smak jest delikatny i w miarę naturalny.


Dobry serek, za uczciwą cenę i faktycznie czuć w nim prawdziwy czosnek. Na śniadanie pospolitego "czosnkożercy" w sam raz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...